Glamour clinic
REGULAMIN KORZYSTANIA Z OFERTY KLINIKI GLAMOUR CLINIC PURY&BILSKA
1. Postanowienia ogólne
Glamour Clinic Pury&Bilska spółka cywilna, z siedzibą przy Aleja Prymasa Tysiąclecia 83a, lokal 131, 01-242 Warszawa, o numerze NIP: 5273078191 (dalej „Klinika”), zastrzega sobie prawo do odwołania promocji w dowolnym momencie w takiej samej formie, w jakiej została ogłoszona. Odwołanie promocji nie dotyczy osób, które już wzięły udział w promocji – mogą one wykorzystać wykupione zabiegi zgodnie z jej warunkami.
2. Rejestracja pacjentów
Rejestracja odbywa się:
- Osobiście w siedzibie Kliniki.
- Telefonicznie pod numerem: +48 [530989909].
3. Opłata rezerwacyjna
Klient rezerwujący wizytę zobowiązany jest do uiszczenia opłaty rezerwacyjnej w wysokości od 150 zł do 300 zł, w zależności od planowanego czasu trwania zabiegu, w przeciwnym razie wizyta zostanie anulowana.
Opłata rezerwacyjna jest odejmowana od kwoty za wykonany zabieg. Opłatę należy wpłacić w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji:
- Osobiście w siedzibie Kliniki.
4. Zmiana terminu wizyty
W przypadku zmiany terminu wizyty z zachowaniem 24-godzinnego wyprzedzenia opłata rezerwacyjna nie przepada.
5. Brak odwołania wizyty
W przypadku nieodwołania wizyty na co najmniej 24 godziny przed planowanym terminem:
- Opłata rezerwacyjna nie jest zwracana klientowi.
- Jeśli wizyta stanowi część pakietu, jest uznawana za odbytą.
6. Odwołanie wizyt w poniedziałek
Wizyty zaplanowane na poniedziałek należy odwołać najpóźniej do soboty poprzedzającej termin wizyty, do godziny 17:00. W przeciwnym razie:
- Opłata rezerwacyjna nie jest zwracana klientowi.
- Wizyta stanowiąca część pakietu jest uznawana za odbytą.
7. Zmiany terminów wizyt przez Klinikę
Klinika zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty w wyjątkowych przypadkach. O każdej zmianie pacjent zostanie poinformowany telefonicznie.
8. Wykorzystanie wykupionych zabiegów
Wykupione zabiegi należy wykorzystać w terminie wskazanym w ofercie lub regulaminie promocji.
- Wykupione zabiegi nie podlegają zwrotowi ani wymianie na inne usługi.
- W przypadku zgłoszenia przez klienta chęci zmiany usługi, różnica w cenie zostanie rozliczona zgodnie z regularnym cennikiem Kliniki, bez uwzględnienia promocji.
9. Promocje
Promocje nie łączą się z innymi promocjami, chyba że regulamin promocji stanowi inaczej.
10. Płatności
Płatności za usługi można dokonać:
- Gotówką.
- Kartą płatniczą.
11. Odpowiedzialność za przedmioty osobiste
Klinika nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione na terenie placówki.
12. Przeciwwskazania do zabiegów
Przed wykonaniem zabiegu klient zobowiązany jest poinformować personel o wszystkich przeciwwskazaniach zdrowotnych oraz obecnym stanie zdrowotnym.
13. Reklamacje
Reklamacje dotyczące wykonanych zabiegów można zgłaszać w ciągu 14 dni od daty ich wykonania.
14. Pakiety zabiegowe
Zakupione pakiety zabiegowe są ważne przez okres 12 miesięcy od daty zakupu.
15. Zmiana regulaminu
Klinika zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
17. Dane kontaktowe
Glamour Clinic Pury&Bilska
Aleja Prymasa Tysiąclecia 83a, lokal 131
01-242 Warszawa
Telefon: +48 [530989909]
18. Odpowiedzialność Kliniki
Klinika nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek skutki zdrowotne wynikłe z nieprzestrzegania zaleceń po zabiegu lub braku informacji o stanie zdrowia pacjenta przed zabiegiem.
19. Usługi w promocji
W przypadku, gdy usługą objętą promocją jest zabieg, który po wykonaniu nie spełnia oczekiwań pacjenta, nie przysługuje zwrotu pieniędzy ani zmiany usługi na inną.
20. Zabiegi medyczne
W przypadku zabiegów medycznych wykonywanych przez licencjonowanych specjalistów, wszelkie działania mające na celu zmianę terminu, odwołanie lub reklamację, muszą być zgłoszone zgodnie z procedurami określonymi w regulaminie.
21. Dostępność usług
Klinika zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia niektórych usług z powodu przerwy technicznej, wakacji, choroby personelu lub innych przyczyn losowych. Klienci zostaną o tym niezwłocznie poinformowani.
22. Bezpieczeństwo pacjentów
Wszystkie usługi są wykonywane w zgodzie z najwyższymi standardami higieny i bezpieczeństwa. Pacjenci zobowiązani są do przestrzegania zaleceń personelu w zakresie przygotowania do zabiegów oraz przestrzegania zaleceń po zabiegu.
23. Zakaz przenoszenia usług
Usługi wykupione przez pacjenta są przypisane do konkretnej osoby i nie mogą być realizowane na inne osoby bez wcześniejszej zgody Kliniki.
24. Zmiany w regulaminie
Klinika zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym momencie. Zmiany te będą ogłoszone na stronie internetowej Kliniki oraz w siedzibie Kliniki.
25. Rozstrzyganie sporów
Wszelkie spory związane z realizacją umowy oraz świadczeniem usług przez Kliniki będą rozstrzygane polubownie. W przypadku braku porozumienia, sprawy będą kierowane do sądu właściwego dla siedziby Kliniki.
26. Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia i obowiązuje do momentu jego zmiany lub odwołania. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące usług Kliniki należy kierować do jej przedstawicieli.